Perhhh!!


Fred om at du ,

a few day ago, aku ngn kawan abg aku , convoi pegi tronoh..sampai shell tronoh..
salah seorang dripda kami ada masalah basikal..nasib baik aku bwak spanar dan DW-40...
ketuk ring sume..elok..cadang nak gi batu gajah..uturn tronoh..nasib aku baru tuka bullhorn..




2.
aku pegi KL , tido umah abg aku kat ...... sebelum tu pegi baazar beli makanan...
tengok kedai basikal..x de spare part fixie..banyak mountain ayah aku dah minat spare part..aku blah dulu dari kedai tu..then tros pegi umah abg aku..jumpe baby...cutie2..
malam2 lepak uptown..best giler...banyak barang smart2....jam,topi..ckp pasai topi mmg
cool...aku mmg nmpk topi bran famous..bapak seeeeemmmmmaart..(tapi x de saiz..) nnt aku cari lagi..aku akan beli..aku akan berusaha...then jalan2 sogo...
lusa balik perak balik...

-END